Üye olmak epey zordur bu firmanın, telefonla arayıp canlı görüşüyorlarmış, ingilizce bilmeden zor biraz
Benim var üyeliğim . Bayadır üyeyim ve ciddi miktarlar çektim. İyi firmadır. Uyelik başvurusu yollayın daha sonra onlar aramadan skype ile ekleyin musteri temsilcinizi. Oradan ingilizcenizin olmadıgını soylerseniz yardımcı oluyor.