hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam mesajınız için öncelikle. Peki birebir olunca 47₺ oluyor saat fiyatı alırken onun ne farkı var hocam

Peki hocam birebir fatura ile veya normal alırkenin farkı nedir yani daha az veya daha fazla mı para çıkıyor benden veya devlete kdv öderken fazla az mı ödüyorum bir fark oluyormu sonuçta birisinde daha fazlaya alıyorum adet başı saati
Tam olarak sorunuzu anlamadım ama galiba şunu diyorsunuz. Fatura kestirmeden almam ile fatura kestirerek almam arasında ki fark ne?
Eğer sorunuz bu ise siz 75.000 TL'ye kadar olan gelir vergisinden muafsınız. Bunu aşarsanız eğer tüm kazancınızdan giderler çıkar kârınız üzerinden %20 vergilendirilirsiniz.