dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle bol kazançlar dilerim.

Ürün Maliyeti: 40 TL (7,2 TL KDV ödüyorsun burada.)
Kargo Ücreti: 13 TL
Kutu Ambalaj Ücreti: 5 TL

Satış Tutarı: 99 TL (KDV Dahil.)
Gider: 58 TL
KDV: 17,82 TL

Toplam kâr: 30 TL civarı.
Ürün alırken ödediğin kdv düşüyor.
Teşekkürler hocam mesajınız için öncelikle. Peki birebir olunca 47₺ oluyor saat fiyatı alırken onun ne farkı var hocam
bySonsuzluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bire bir fatura demek 40 tl + kdv 18 = 47 Tl yapar.
Yani saat 40 tl ye satıyorsan bana 40 tl + kdv oranında fatura kes demektir.

İkincisi
"99-73= 26₺ mi oluyor benim kârım" evet aynen
Şöyle düşün saate yaptığın masraflar + devlete verdiğin vergi + saat ücreti + vs topla örn 5 tl ve saati 10 tlye sattıysan 5tl karın var demektir.
Peki hocam birebir fatura ile veya normal alırkenin farkı nedir yani daha az veya daha fazla mı para çıkıyor benden veya devlete kdv öderken fazla az mı ödüyorum bir fark oluyormu sonuçta birisinde daha fazlaya alıyorum adet başı saati