Hocam merhaba.
Şimdi ileti yönetim sistemine kayıt etmedik diyelim.
Ve 1 Eylülden sonra bir duyuru göndermek istiyoruz.
Bu duyuruyu diyelim ki SMS ile göndermeden önce,
ne yapmak gerekiyor.
Gönderebilirsin ama birisi şikayet ederse araştırma yapılır ve kayıt olmadığın ortaya çıkarsa ceza alırsın