Konu
İleti Yönetim Sistemi Sorularınızı Cevaplıyorum
26-08-2020, 16:54:09
#2
quite
Hocam merhaba.
Şimdi ileti yönetim sistemine kayıt etmedik diyelim.
Ve 1 Eylülden sonra bir duyuru göndermek istiyoruz.
Bu duyuruyu diyelim ki SMS ile göndermeden önce,
ne yapmak gerekiyor.