Hocam merhaba.
Şimdi ileti yönetim sistemine kayıt etmedik diyelim.
Ve 1 Eylülden sonra bir duyuru göndermek istiyoruz.

Bu duyuruyu diyelim ki SMS ile göndermeden önce,
ne yapmak gerekiyor.