Çalıştığım firmada bir çok marka'dan sorular geliyor ve cevaplıyoruz sizlerinde soruları var ise cevaplayabilirim
Genel olarak bakarsak
Yanı kısacası elinizdeki datalar izinli olsa bile 1 eylüle kadar yüklemezseniz izinsiz olacaklar ve şikayet olması durumunda ceza verilecektir.
SMS, Email ve call center üzerinden kampanya yapanlar var ise kayıt olması gerekiyor ve izinli datalarını aktarmaları gerekiyor. ( sadece izinli dataları izin vermeyen kişileri aktarmalarına gerek yok )