Laf olsun torba dolsun. Galericiler bayiden 150 bin liralık araçları stoklayıp 200-250 bin liradan sata sata hiç yoktan zengin oldular bile. Yıllık 3 araç satışı normal bir kullanıcı için fazla. Maksimum 2 olmalı.