Konu
İkinci el araba satışında yeni dönem başladı.
16-08-2020, 14:47:46
#3
Cooper34
Laf olsun torba dolsun. Galericiler bayiden 150 bin liralık araçları stoklayıp 200-250 bin liradan sata sata hiç yoktan zengin oldular bile. Yıllık 3 araç satışı normal bir kullanıcı için fazla. Maksimum 2 olmalı.