Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama tamamen boş bir uygulama. Son aylarda artan ikinci el fiyatları konusunda çok şikayet vardı. Vatandaşın gazı alınsın diye böyle saçma tedbirler getirildi.

Yani kısaca diyorlar ki ben ikinci ele müdahale edemem. Serbest piyasa.