Merhaba arkadaşlar
Bi kiracımız var kira kontratı aralık 2019da bitti ve kirscı o günden beri sözleşmesiz kalıyor ve biz evi satacaz ve kiracı cıkmıyorum diyor nasıl çıkarabilir yeni ev sahibi?
bir keresinde bende çıkacağım deyip 10 gün boyunca evden çıkmayan kiracıyı şöyle çıkarttım;
Kiralık ilanı verdim bir doping aldım sahibinden den günde 5 10 kişi eve gelip bakıyordu bir gün gittim adam anahtarı kapiciya bırakıp çıkmış evden kesin çözüm yolu 😂