Bugün gün içinde bir çok, ekonomi hakkında olumsuz konular gördüm. Çoğu insan ekonominin kötü olduğunu ve daha da kötü olabileceğini savunuyor. Ayrıca dolar,euro,altın, sterlin vs. karşısında paramız değer kaybediyor. Bu olumsuz konular üzerine birikimi olan insanların neye yönelmesi ve nereye yatırım yapması, hakkında bir konununda açılması gerektiğini fark ettim.
Bu konuyu bu sebepten dolayı açtım.
Lütfen konuyu saptırmadan aşağıdaki sorunların cevabı olacak düşünce ve fikirlerinizi yazar mısınız.
TL birikimiz var ise nereye yatırım yapılmalıdır ?
veya
Dolar,Euro,Altın,Sterlin, Sanal Paralar veya da farklı para birimlerinden hangisine yatırım yapılmalıdır veya yatırım yapmak mantıklı mıdır?
veya
Dolar,Euro,Altın,Sterlin, Sanal Paralar daha ne kadar yükselmeye devam eder yada bu yükselişler ne zaman durur?
veya
Ülke ekonomisi ne zaman düzelir ve düzelmesi mümkün müdür?