TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç denetleme geçirdiniz mi?
Bı de şuan nasıl kesiyorsunuz faturayı
Denetleme geciriyorum su an. Daha sonuclanmadi. Ona da itirazlarda bulundum, inceleyen mufettis bey giderleri saymam diyor, emsallerden daha cok giderim varmis. Ben ciddi reklam odemeleri yapiyorum diyorum.
Hepsi faturali, odemeler bankadan yapilmis, hersey kayitli, adam yok kabul etmem diyor. 3 ay falan oldu en son goruseli, mufettis ben raporu giderleri baz almadan yazicam dedi. Ben de bu isi boyle cozemeyiz, siz raporunuzu yazin mahkeme yoluna gidelim dedim ciktim.
Ertesi gun aradi, ben bir ustumle gorusucem sonra size bilgi vericem dedi, 3 aydir bekliyorum.

Yaklasik 1 yildir calismiyorum. Bu sektorun vergi sistemi cozulene kadar tekrar calismayi dusunmuyorum.

Calistigim surede yurtici gelire kdv li, yurt disina kdv siz fatura kestim.
Yanlis olmasina ragmen vergi dairesi boyle istiyor zaten yurtici ziyaretcim az, lanet olsun bide bununla ugrasmiyim dedim.