Sanırım aradığım bilgi buydu hocam. Çok çok teşekkürler. 2.5 yıldır siz uğraşıyorsanız bunu keseceğiz demekki yapacak birşey yok. Peki hocam diyelim ki buradan kdv muaf oldu 1 sene sonra felan örnek veriyorum yani. Bizde önceden kestiğimiz için şöyle söyleniyor. Bir kere kesersen ondan sonra kesmek zorundasın. Bu doğru mu, yoksa ilerde muaf olursa kesmeyi bırakırmıyız. Bir de hocam bazıları muaf olduğunu söylüyor nasıl oluyorlar, nasıl ispatlamışlar sizce biz yapabilirmiyiz.
Vergi Dairesine göre durumun değiştiğini düşünüyorum. Adsense konusunu hala Maliye ne yapmalıyız konusunda yapacağı belli değil. Citibank üzerinden bankalar aracılığıyla %10-15 sabit veya gelire göre yüzdesel olarak değişecek şekilde vergi kesintisi yapılsa hem kaçak kesilir hem de insanlar daha rahat olur. 2-3 yıl öncesine göre Adsense konusunda azalış var eskisi gibi ilgi yok. 5 seneye kadar kesilecek cezalarla epey bir kişi uğraşmayı bırakacak gibi. Hem KDV hem Gelir Vergisiyle yürütülmesi zor iş. Zaten gelen gelirin tamamını Google vermiyor oradan da kendine kesinti yapıyor .