bende yurt ıcıne kdv kesılsın yurt dısına kdv kesılmesın taraftarıyım benm geırımın %98 ı yurt dısı neden ıspanyadan meksıkadan abd den gelen gelıre kdv keselım mantıklı glemıyor hatta ınternet gelırlerının kdv değıl sadece ozel gelır vergısı getırmesı taraftarıyım Hükümetin bu sekılde kımse de kaçmaz vergı ıcın yurt dısında sırket açmayla uğraşmaş verırı %20 gelır vergısını kafası rahat olur