Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba;

Arkadaşımın KYK borcu ödemesi başladı. Yüce devletimiz sağ olsun aldığının neredeyse yarısı kadar faiz bindirmiş. Bu ay ilk taksidini ödemesi gerekiyordu ama ödeyemedi. Daha önce yaşayanlar varsa bu aşamadan sonra ne yapılması gerektiğini söyleyebilir mi?
Teşekkürler.
3-4 yıl dokunmazlar. Dokunmazlar derken e-haciz, bloke gibi uygulamalar yapmazlar ama tabi bu süreçte yüklü miktarda faiz bindirirler. Bahsettiğim sürelerde ödeme yapılmazsa haciz, banka hesabına bloke koyarlar. Bu faizleri bindiren, bloke koyan da asli görevi kamu yararı ve kamu hizmeti olan devlet ha, tek amacı para kazanmak olan özel bir şirket değil.