Merhabalar,
19 yaşındayım, 4 gün sonra 20 yaşımdan gün alacağım.
Türkiye'de yaşamak gerçekten zor. Askerden sonra yurt dışında çalışma hayalim var.
Yazılım işi yapıyoruz. Esnaflar ile bire bir görüşmede "Websitesi benim ne işime yarayacak yağğv" cümlesini sürekli duymaktan sıkıldım.
Belki bunu söylediğim için bir çok kişi bana kızacak ama halkımız çok cahil.
Ekonomik özgürlükten bahsetmiyorum bile.
Bir araba almaya kalktığımız zaman 2 devlete, 1 bankaya, 1 kendimize alıyoruz.
Herkes nedenlerini biliyordur zaten.
Bu konuda hiç bilgim yok maalesef. Yurt dışında çalışma izni nasıl alınıyor?
İlk gittiğimiz zaman neler yapmamız gerek?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
Gördüğüm bir kaç kişiden de fikir almak istiyorum
@rastena;
@Golden State; (Etiketler için özür dilerim fikrinizi almak istedim.)
İyi çalışmalar.
Merhaba , yurt dışında çalışma izni alman çok zor. Ya gidip bir firmadan davetiye alacaksın veya tanıdık ile bir firmaya gireceksin. Onun dışında kendi şirketini kurup , türkiyede 200TL'ye hizmet vermek yerine yurt dışında 200$'a hizmet satabilirsin.
Ne kadar hızlı olursan , ileride türkiyeden sektöre yeni gireceklerin önüne adım atabilirsin. Şirketini kurup büyüttükten sonra hangi ülkede şirket açtıysan orada yaşama şansın olur.
Beni yabancı sektöre girmemde büyük rol alan
@Golden State;'ye teşekkür ederim(şuan beraber bir şey yapmasakta) bana çok yardımı olmuştu :P
200 TL 25 euro fakat 200 Euro 1500 TL , bu şekilde zaten Türkiye sınırlarından çıkmak için yeterli heves olur
https://www.youtube.com/watch?v=1zN7J64IeBo