Merhabalar,

19 yaşındayım, 4 gün sonra 20 yaşımdan gün alacağım.
Türkiye'de yaşamak gerçekten zor. Askerden sonra yurt dışında çalışma hayalim var.
Yazılım işi yapıyoruz. Esnaflar ile bire bir görüşmede "Websitesi benim ne işime yarayacak yağğv" cümlesini sürekli duymaktan sıkıldım.
Belki bunu söylediğim için bir çok kişi bana kızacak ama halkımız çok cahil.

Ekonomik özgürlükten bahsetmiyorum bile.

Bir araba almaya kalktığımız zaman 2 devlete, 1 bankaya, 1 kendimize alıyoruz.
Herkes nedenlerini biliyordur zaten.

Bu konuda hiç bilgim yok maalesef. Yurt dışında çalışma izni nasıl alınıyor?
İlk gittiğimiz zaman neler yapmamız gerek?

Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim

Gördüğüm bir kaç kişiden de fikir almak istiyorum
@rastena; @Golden State; (Etiketler için özür dilerim fikrinizi almak istedim.)

İyi çalışmalar.