Araç yokuş yukarı çıkarken
- yüksek devir, düşük vites olmasımı
Yoksa
- yüksek vites düşük devir olmasımı motoru zorlar.

İkisinin avantajı veya dezavantajı nedir ?

not: uzun yolda

Not: araç benzinli