Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam burda mesele parayı ödeyip ödememek değil açıkçası, benim onların haklarını ihlal edip haksız yoldan elde ettiğim bir gelir yok. Youtube videosunu mp3 playerda göstermekten bahsediyoruz işin aslı. Mesela durum şu olsaydı, örneğin benim siteme günde 50 kişi girseydi, ya da benim sitemde reklam olsaydı bu konuyu açmazdım zaten. Site deneme tahtası gibi yarım kalmış bir site. ffmpeg ile ilgili çalışma yapıyordum. Sonra zaten bıraktım ve domain düştü. Ben domain düştükten 1 ay sonra öğrendim suç duyurusu olduğunu. Yani ortada bir kazanç falan olmadığı için açıkçası cezai bir yaptırımı olacağını da düşünmedim.
Hocam bu iş zaten sektör haline gelmiş durumda artık. Yani onlar da biliyor sizin para kazanmadığınızı ama bir şekilde para kopartmaya çalışıyorlar. Telif hakkı sahibi onlar olduğu için her türlü de alıyorlar. 14 bin dediklerine bakmayın, kesinlikle pazarlık yapın 4-5 bine kurtulursunuz.

Burada daha önce okuduğumuz bu tarz olaylarda bunları çok gördük. Umarım bu işten en az hasarla sıyrılırsınız.