Telif haklarına sahip olan kişinin size ulaşma gibi bir zorunluluğu yok. Bu film sitelerinde de böyle, müzik sitelerinde de.

Sonuçta ortada bir suç var. Telif hakkı sahibi belli ki bunu para kazanmak için kullanmak istemiş. Film sitelerinden sıkça duyduğumuz yöntemi onlar da kullanmaya başlamışlar. Sizin alabileceğiniz en mantıklı aksiyon, pazarlık yapıp o parayı olabildiğince aşağıya çekmek olur. Yani KVKK falan oralardan bir şey çıkmaz. Savcılık istiyor, hosting firması bilgileri veriyor. Burada hukuka aykırı bir durum yok.

Dediğim gibi sıkı bir pazarlık yapıp, o parayı ödemekten başka çare yok. Geçmiş olsun.