mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Az önce bir arkadaşım ile (erkek - 22 yaşında) cafede oturuyoruz. Bana bir şeyden bahsetti şaşırdım. Konu şu;

Ailesi ile kız arkadaş ve sevgili konularını konuşurken çok utanıyormuş. Benle konuşurken olmuyormuş. Fakat ailesi ile bu konuları konuşurken çok gerilip kızarıyormuş. İlk defa duydum böyle birşey. Ailesinin aslında baskı yapmadığını ara sıra kız arkadaşın var mı diye sorduklarını söyledi. Sordukları zaman çok utandığını ve bu utancının bir kaç gün sürdüğünü söyledi. Benden yardım istedi. Psikoloğa git dedim. Durumu müsait değilmiş. Olmadı ben yardım edeceğim.

Bu durumun adı nedir. Ailesi ile sevgili muhabbeti yapmaktan utanıyor geriliyor ama benle olunca maşallahı var.
Neden öyle yapıyor ki vallahi çok ayıp ediyor