Arkadaşlar daha öncede konusunu açmıştım çok sıkıntılı bir süreç sonrasında sonunda eve VDSL Alt yapısı ile internet bağlatabildim.
Fakat Türktelekom'a bu süreç içinde acayip sinir oldum. Ben taahüd vererek internetimi bağlatmış olmama rağmen zararı neyse ödeyim de bu firma benden bir kuruş kazanmasın istiyorum.
Ayrıca eski telefon numaram Turknet üzerinde kaldı onuda almak istiyorum.
Şimdi ben Şuan 35 mb lik paketi aldım ve 32mb internet hızını görüyorum. Yapmak istediğim eski telefon numaramı alıp ve bu hızı kayıp etmeden turknete taşıma istiyorum.
Sorum şu:
1. ben taşımayı yaparsam yine 1-2mb hıza mı düşerim.
2. Telefon numarısı ile internet numarası farklı bir ağ üzerinden mi geliyor.
3. Hiç zarar görmeden Turknet'deki telefon numaramı ve internetimi nasıl açabilirim?
Yoksa tavsiye olarak hiç bulaşma sen internetini aldın telefon numaranı da sil gitsin mi diyorsunuz? Telefon numaram 216 *66 22 99 gibi jenerik bir numaraydı ve kayıp etmek de istemiyorum açıkçası.
bu konuda çektiğim sıkıntıları yazmıştım.
https://www.r10.net/sorum-var/240148...-kurtarin.html