Merhaba,

Şu dönemde çoğu kişi gibi ev satın almaya çalışıyoruz. Fakat çok fazla nakitimiz yok ve elimizdeki nakitin masraflara yetip yetmeyeceğine göre bu işe başlamak istiyorum.

Daha önce kredi kullanmış arkadaşlardan yaptıkları masrafları öğrenebilir miyim?

Örneğin, 500bine ev bulduk diyelim, %10 peşinatı da kabul etmiş olsunlar.
50bin peşin, 450bin de kredi olsa.

Tapu masrafı: 20.000 TL, bunun hepsini alıcı mı ödüyor?

Kredi için bankaya da ciddi bir miktar ödemek gerekiyormuş masraf adında sanırım, bunu nakit olarak vermek gerekiyor krediden mi kesiyorlar. Ekstra bilmemiz gereken masraflar var mı?

Yardım edebilen çıkarsa sevinirim, teşekkürler şimdiden.