Konu
@odeaweb teşekkürüm var.
15-07-2020, 20:43:35
#2
Ramazan75
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir çok firma ile çalıştım ama hem ucuz hem kaliteli firmaya denk gelmemiştim. Odeaweb ile tanıştıktan sonra hem kaliteli hem ucuz olduğunu fark ettiğimde baya bir şaşırmıştım.