Sesler birbirine girmiş hocam.
Düzenlemeler yapan tüyler ürperten bir arkaplan müziği köyün.
Bu iş tamamdır.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bazı kısımlarda hatalar mevcuttu yanlış telaffuz gibi ben de o kısımları tekrar söyletip kırpmak zorunda kaldım geçişler birbirine çok yakın oldu maalesef

daha önce bu tarz bir içerik yapmamıştık. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Acaba önerebileceğiniz bir fon var mı veya toplu bulabileceğimiz telifsiz müzikler gibi gibi.
Çok iyi olmuş bence. Böyle işlerde kazanan süreklilik oluyor.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Önerilerinize açığız
ses tam olarak oturamamış ve görsellik iyi olabilirdi sesi biraz daha gürleştirip resimleri düzeltebilirsiniz.
ve kanalda alakasız içerikler mevcut
Yorumunuz için teşekkür ederim. İlk defa böyle bir içerik oluşturduk. İnşaAllah zamanla gelişiriz
Seslendirmeyi yapan kişinin hitabet konusunda eksiklikleri var. Arkadaki sesi kısmanızı öneririm çünkü bu tarz videolarda önemli olan içeriktir. Tarihle ilgili paylaşımlar genelde belirli bir kitle tarafından ilgi görür. Tarihle ilgili biri olarak böyle şeyler görünce bakmadan geçemiyorum doğrusu
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bundan sonra daha dikkatli olacağız. Fakat acemiliğimizi atmamız sanırım biraz vakit alacak gibi
Arka ses çok yüksek olmuş. Seslendirmeye odaklanamadım rahatsız oldum kapadım.
Yorumunuz için teşekkür ederim. dediğim gibi biraz acemiliğimiz var ama ilerleyen zamanda düzelteceğiz.