vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştığınız şirketin hizmet politikası bu şekildeyse ödeme yapıp yedeklerinizi almaktan başka yol görünmüyor, yada hizmeti yenilemek yerine yedekleriniz için bir ödeme teklif edebilirsiniz.
Politika kısmını okuduğumda böyle bir şey görmedim ve benim son ödeme geldiğimden haberim yok mail attıklarını söylüyorlar tüm mailleri spam klasörümde çok fazla spam mail aldığım için kontrol etmiyorum fazla bir host firması mailleri spama düşüyor ise diyeceğim bir şey yok:/