Öncelikle geçmiş olsun. Ve güzel bir şekilde nihayete erdirilerek hayırlı bir şeye de vesile olması gayet iyi olmuş.
Ben ne zaman birine hesap satsam, hesabı verdiğim an ısrarla mail ve şifresini değiştirmesini isterim. Kendi mailini hesaba tanımlarsa çok daha iyi oluyor. İlk mailin olması hesabı kurtarmaya yetmiyor her zaman. Ben de bir arkadaşımın arkadaşına, onun isteğiyle geçici kullanması için bir hesabı verdim. Haftalar sonra fark ettim ki mail değiştirilmiş ve hesap ele geçirilmiş. İlk mail bana ait olmasına rağmen ne yaptıysam kurtaramadım. Sözlük yönetiminden en ufak bir dönüş alamadım.
Tekrar geçmiş olsun her ikinize de.