Yedeklerle alakalı durum ek hizmet almadıysanız sunucu tarafında sizin sorumluluğunuzda olur. Firma insiyatifsel hatır için yardımcı olur istisnai olarak.

Ama bu size firmayı R10 ile tehdit lüksü vermez bu hoş görülecek bir durum değil asla buradan insanlar ekmek yiyor 2 düşün 1 yap diye bir laf vardır konuyu kilitliyorum