Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ;
Sizlere sormak istediğim konu ...
Önemli bir sektörde kaliteli bir domain ile bir proje oluşturdum.Lakin şirket olmadan fatura kesmek istemiyorum çünkü rakiplerim sitemi aktif ettiğimde hakkımda vergi dairesine şikayet edebilir.
Sizlere sormak istediğim ben şirket kurulumu yapsam lakin sadece 4 ay bağkur borcunu yatırmasam faiz dışında bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım.Yada 3-4 aylık bağkur dondurma işlemi oluyormu.Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için siz değerli arkadaşlarıma sormak istedim.

33 yaşındayım.
Bir tanıdığınızın şirketinde kendinizi sigortalatın. Öyle daha az maliyet olacaktır.