Merhabalar meslek lisesi öğrencisiyim ve bilişim bölümü okuyorum ve bu bölümden devam etmek istiyorum malum 2 gün sonra üniversite sınavı var açıkçası ayt de hiç başarılı değilim tyt de orta duzeydeyim sizce bu sene 2 senelik bir yere yerleşip DGS ye mi hazirlanmam mantıklı yoksa 1 sene daha mezuna kalıp tekrar 4 senelik için çalışmam mı çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz ?