Benim şahsi kanaatim: Googleın üç kuruşu için siteme giren kullanıcının, göz zevkini bozamam. Belki siz ciddi para kazanıyordunuz onu bilemem. Ama bu reklam olayı o kadar abartıldı ki, resmen reklam okuyoruz, izliyoruz. Kullanıcı yıldı yahu. Artık farklı şeyler düşünmek, söylemek lazım 😊