Merhaba arkadaşlar. Peugeot 206+ aracımda 71bin km de ve 2012 model. Son 3 yıldır Peugeot servisinde bakımlarını yaptırıyorum. Gecenlerde otoyolda seyir halinde olduğum sırada triger kayısı koptu. Çekiciyle aracı götürmek zorunda kaldım ve 2bintl ye yakın masrafın oldu. Bilgisi olan arkadaşım varmı bu konuda, servisin bu konuda kusuru varmı? Yani trigerin bakımlarda değişmesi gerekir miydi? Peugeot genel merkezini aradım , bugün bana verdikleri cevap triger kayısının 10 yılda bir değişmesi gerektiği, servisin bu konuda kusuru olmadığı şeklinde bilgi verdi. Ancak ben yaptığım araştırmada 4 yılda bir değişmesi gerektiğini görüyorum. Uzman arkadaşım varsa bilgi verebilir mi?