Hocam tercümanlık işinin cılkı çıktı. 1 sayfa çeviriyi 3 tlye yapanı gördü bu gözler. O yüzden girmedim o işe. Arada gelmiyor değil ama yılda 1 2 defa. Yine de teşekkürler ama.
Nasıl başvurulur nasıl oluyor? Bilgin var mıdır hocam? Teşekkürler.
Pek bilgim yok hocam, internetten bulabilrsiniz bence.