Hocam bende yeni üyeyim üye olalı 1-2 hafta oluyor bence olay yeni üyelik eski üyelik vb. ile alakalı değil ticaret ahlakı ile alakalı insan ne olursa olsun ilkelerinden ödün vermemeli 3-5 kuruş fazla kazanıcam diye yalandan yere kimseyi sıkıntılı duruma düşürmemeli bekletmemeli benim şuana kadar 3 tic. gerçekleşti 3de sorunsuzdu umarım bundan sonrakilerde öyle olur allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın...