Kısaca içinde bulunduğum durumu anlatayım arkadaşlar. 1 sene 4 aydır falan bir fabrikada çalışıyorum. Nisan ve Mayıs ayında ücretsiz izin dediler kabul ettik. Bu arada fabrika küçük çaplı 3 kişi üretim yapıyoruz. 3 kişiden 1 tanesi normal maaşını almaya devam etti bu süreçte. Geçici olduğunu sanarak ücretsiz izini 2 miz kabul ettik hatta 3-4 günlük çalışma oldu bu süreçte günlük ücretli çalışmaya gittik. Süreci işten çıkartma yasağı bitene kadar devam ettirmeye kararlılar. Çıkış istedim veremiyoz dediler. İstifa edip çıksam kıdem tazminatı falan onlara kalacak. Ücretsiz izin parası deseniz zaten 1000 tl. Ne gibi haklarım var bilen birisi varmı? Teşekkürler cevaplar için şimdiden.