Arkadaşlar lisans eğitimim boyunca burs çıkmadı kredi aldım. 20bin küsür borcum var 4 yıl boyunca aldım.
Gelecek ay taksidi başlıyor 523TL den başlıyor taksidi acaba siz ne yapıyorsunuz ödüyor musunuz? Bazı arkadaşlar af gelecek yada bir miktar faiz indirimi olacak diye ödemiyorlar sizin düşünceniz nedir?
Ödemezsek aylık 1.4 faiz geliyormuş doğrumudur? Yardımlarınızı bekliyorum...
peşin ödersem 20.444TL
taksitle ödersem 21.474TL