Merhaba arkadaşlar, r10 da kurumsal üyelerde olduğunu biliyorum ofis ortamında çalışan. Ofislerinizi ne kadar mal ettiniz? ( iç tasarım, ıvır zıvırı vs. ) Ne kadar sürede tamamladınız, bilişim ile alakalı bir sektörde ofis kurarken dikkat etmemiz gereken hususlar var mı?
Hatta mümkünse ofis ortamlarınızı fotoğraflı paylaşabilirseniz güzel bir konu altından fikir alışverişi yapmış oluruz diye düşünüyorum

İyi çalışmalar
Olduğun il'de sanal ofis varsa kiralamak en mantıklı veya Üniversitelerin teknopark alanlarında 3 elemana kadar masa kiralaya bilirsin ki bu seni büyük vergilerden kurtarır.