Merhabalar. Yaklaşık bir aydır ara ara da olsa lambanın pirpir ettiğini farkettim. Sebekeyle alakalıdır dedim ve umursamadım. Ama dün itibari ile farkettim ki durum komşudan kaynaklanıyor. Mahallede evler müstakil ve komşu elektrikli Patos tarİ birşey kullanıyor. Makina ne zaman çalışsa bizde akım düşüyor sanırım ki lambalar pırpır git gel yapıyor. Şimdi sorum şu ki uzun zamanda bundurum sebekemize zarar verir mi? Makinanın 220 volt olduğunu düşünmüyorum , büyük bir makina. E 380 volt prizleri de yoktur muhtemelen. Durum hakkında öngörü ve fikri olan arkadaşlarin yorumlarını almak isterim
Komşunun makinesi 380volt olduğunu düşünelim sanayi tesisatı olmadan çalıştıramaz adam. Bulunduğunuz elektrik firmasına gidip hattınızı başka bir hatta aldırın . Muhtemelen verilen güç yetersiz geliyor .