=EĞER(B3>18,19,B3) // sırasıyla eğer girdiğiniz değer yani b3 18 den büyükse 1. hücreye 19 u mutlaka yazıyor değilse B3teki değeri yazıyor
=EĞER(B3>19,EĞER(B3 -19 < 4,B3-19,"4"),"") // 2. hücre 19 dan büyükse B3 ten 19 u çıkarıp kalan değeri 2. hücreye yazıyor ama kalan değer de 4 ten küçük olmalı dolayısıyla iç içe iki eğer yazılmalı. b3 19 dan büyük değilse boş yazdır, b3 19dan küçükse bir ifle daha b3 -19 un 4 den küçük olma durumuna bak, küçükse b3-19 yazdır değilse 4 yazdır.
=EĞER(B3>23,B3-23,"") // burası da son kısım zaten 19 + 4 = 23 ten büyükse b3-23 yazdır değilse boş bırak