ealgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makro kullanıyor musunuz
Excel ile ilgili hiçbir bilgim yok. Makro dediğiniz VBA ise kullanmadım. İlk sütundaki alanı =EĞER(B3<=19;B3;EĞER(B3>19;"19")) şu kod ile yaptım