Talep miktarına 19 veya 19dan küçük sayı girildiğinde bunu normal mesaiye yazdırabiliyorum.
Sonrasında, 25 talep miktarının normal mesaide max üretim 19 olduğu için 19unu buraya yazdırdım. Kalan 6 miktarı fazla mesai(fazla mesaide max 4 üretim) ve fasona dağıtmam gerek. Bunu nasıl yaparım?