Dil düşmanlığını anlamıyorum. Ne sakıncası var yazmasının? Dil öğrenin...
dil duşmanlığı değil dili öğrenir bi seviyeye gelir ingilizce yazar ama 2 yıllık 200 puan ile girilen üniversiteden mezun olup ingilzice yazmaları anlamasız geliyor çünkü okul adı Türkçe bölüm adı Türkçe sakıncası yok benim için zaten ben sakıncası var demedim bana anlamsız ve garip geliyor