Konu
Üniversite isimlerini neden İngilizce yazıyorlar ?
29-05-2020, 18:27:36
#4
Hakaco_01
Bence yabancı öğrenciler var ve yurtdışına açılabilsinler diye falan yapıyorlar sanırım. Yani dünyada da tanınmak için.