iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar internet üzerinden bir siteden, ayakkabı aldım, fakat firma ayakkabıyı 5 iş günü içinde kargolayacağını söylemesine rağmen kargolamadı, whatsapp üzerinden yazdım dönüş yapmadılar arıyorum 20-30 kişi bekliyor diyor 10-12 dakika hatta bekliyorum sonra aramanız sonlandırıldı diyip hat düşüyor, neyse dedim 10-11 gün sonra bari parayı kurtaralım diyerek harcama itirazı yaptım kredi kartı üzerinden harcama itirazım kabul edildi fakat siparişim üzerinden 16-17 gün geçtikten sonra ürün tarafıma kargolandı, şimdi ise dedim madem ürün geldi paralarını göndereyim hiç bir şekilde yine ne whatsapp üzerinden ulaşabiliyorum neden telefonlara cevap veriyorlar, onlarda beni aramıyor, 1 aya yakın oldu siparişi vereli, paralarını vermek için bile ulaşamıyorum firmaya, bu durumda ne yapmalıyım? Harcama itirazını sanırım şirkete ulaşıp şirket onaylarsa yapıyorlar. Böyle bir durumla karşılaşan varmı aramızda? Teşekkürler.
sokağa çıkma yasağından dolayı olabilir hocam. yarın ulaşmaya çalışın..