Merhabalar internet üzerinden bir siteden, ayakkabı aldım, fakat firma ayakkabıyı 5 iş günü içinde kargolayacağını söylemesine rağmen kargolamadı, whatsapp üzerinden yazdım dönüş yapmadılar arıyorum 20-30 kişi bekliyor diyor 10-12 dakika hatta bekliyorum sonra aramanız sonlandırıldı diyip hat düşüyor, neyse dedim 10-11 gün sonra bari parayı kurtaralım diyerek harcama itirazı yaptım kredi kartı üzerinden harcama itirazım kabul edildi fakat siparişim üzerinden 16-17 gün geçtikten sonra ürün tarafıma kargolandı, şimdi ise dedim madem ürün geldi paralarını göndereyim hiç bir şekilde yine ne whatsapp üzerinden ulaşabiliyorum neden telefonlara cevap veriyorlar, onlarda beni aramıyor, 1 aya yakın oldu siparişi vereli, paralarını vermek için bile ulaşamıyorum firmaya, bu durumda ne yapmalıyım? Harcama itirazını sanırım şirkete ulaşıp şirket onaylarsa yapıyorlar. Böyle bir durumla karşılaşan varmı aramızda? Teşekkürler.