Senin beklentin ve alacağın riskle de önemli bu konu. Dolarında yükseleceğini düşünürsen USDT ile işlem yaparsın ki. Aynı zamanda TL Karşılığı yükselsin.
Ama dersen ki. Arkadaş ben TL yatırcam BTC artarsa da TL olarak artsın bana yetet diyorsan $ artma azalma riskini almamış olursun.

Çok fazla al sat yapmayacaksan komisyon kısmı göze batmayacaktır