kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler cevabın için

Konuyu bir anlamak istiyorum...
Hayali işlem kronolojisinde bir yanlışım varsa düzelt:


Yukarıda son paragrafta belirtmişsin
Yabancı borsalarda USDT ile BTC alıyorsun
BTC yüksek iken satıyorsun karşılığı tabi USDT olarak cüzdanına yatıyor.
Sonra bu parayı istersen cüzdanda USDT olarak öyle tutabiliyorsun
Bu esnada Türkiye'de USD gerçek piyasalarda yükselirse
zaten senin cüzdan USDT olduğu için bundan faydalanıyorsun

Sonra,
Yabancı borsadaki USDT ni kendi banka hesabına çekmek istediğinde
yabancı borsa USDT ni güncel kurdan TL ye çevirip senin bankana aktarıyorsun..

Bir zaman sonra
Yine sen
O yabancı borsaya kendi banka hesabından TL gönderiyorsun
Bu TL ile hemen direkt gidip BTC mi alıyosun?
Yoksa önce USDT ye mi çeviriyorsun?
Aynen birebir dediğiniz gibi ama TL gönderecek olursam USDT'e çevirmeme gerek kalmıyor çünkü yüksek hacimli yabancı & global borsalar Türk lirasını desteklediği için direkt türk lirası üzerindende alım yapabiliyorum,ama desteklemiyorsa evet önce USDT'e çeviriyorum ya da direkt Türk borsası üzerinden BTC alıp o btc'i yabancı borsaya gönderiyorum.