ben yabancı borsada usdt ile btc ya da altcoin alıyorum,istediğim yükselişi yakaladığımda ise yeniden dolara geçiyorum ve herhangibir düşüşte yeniden alttan mal topluyorum.
sevgiler.
Teşekkürler cevabın için
Konuyu bir anlamak istiyorum...
Hayali işlem kronolojisinde bir yanlışım varsa düzelt:
Yukarıda son paragrafta belirtmişsin
Yabancı borsalarda USDT ile BTC alıyorsun
BTC yüksek iken satıyorsun karşılığı tabi USDT olarak cüzdanına yatıyor.
Sonra bu parayı istersen cüzdanda USDT olarak öyle tutabiliyorsun
Bu esnada Türkiye'de USD gerçek piyasalarda yükselirse
zaten senin cüzdan USDT olduğu için bundan faydalanıyorsun
Sonra,
Yabancı borsadaki USDT ni kendi banka hesabına çekmek istediğinde
yabancı borsa USDT ni güncel kurdan TL ye çevirip senin bankana aktarıyorsun..
Bir zaman sonra
Yine sen
O yabancı borsaya kendi banka hesabından TL gönderiyorsun
Bu TL ile hemen direkt gidip BTC mi alıyosun?
Yoksa önce USDT ye mi çeviriyorsun?