Btc ile yapıyorum bu işleri $ ile hiç işim yok. Vallahi inan komisyona bile hiç bakmamıştım.
https://www.btcturk.com/yasal-bilgil...-bilgilendirme burada komisyon olmadığı yazıyor. Sanırım btc türk sistem deiştirdi eskiden vardı komisyon ay sonu komisyon afaturası kesiliyordu. Şuanda alış ile satış arasına bir fark koymuşlar döviz gibi olmuş anladığım kadarıyla. Ben yatırım için kullanıyorum. Ödeme aracı olarak kullanmıyorum. Komisyon hiç umumda değil o yüzden. geçenlerde düştü 28 e aldım 56 da sattım. Şimdi yine düşse yine alıcam bu kar marjında sorunsuz ticaret benim için daha önemli.