Siz BTC yada diğer Coinleri nasıl satın alıyorsunuz?
Şimdi soruyu biraz açalım;
Diyelim... Türkiye'ye yerleşik bir coin borsasına BtcTurk, Paribu gibi...
Kendi banka hesabımdan 62K TL para gönderdim.
Şimdi bu parayla BTC alacağım.
1 BTC de = 62K TL olsun
Uzun vadeli yatırımcı da değilim diyelim.
Şimdi...
1- Ben bu 62K TL ile BTC/TRY mi almalıyım?
2- Yoksa önce USDT alıp o cain ile BTC/USDT mi almalıyım?
2. şıkkı tercih edersem... Diyelim 1 ay sonunda parayı kendi banka
hesabıma çekeceğim. Bu alım satı işleminde toplamda kaç kez komisyon
öderim?
2. ve 1. şıkkın avantajları nelerdir?
Normalde al-sat yapan biri bu işlemi nasıl yapar?