Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık her hafta 210₺ reklam çıkıyorum google adwords e
ayda 840₺ reklam desek
1500₺ ciro desek
şimdi bu reklamı ben gider olarak gösterirsem kalan 660 ₺ nin vergisini ödeyeceğim çünki kazanç bu olarak görünüyor
google fatura kesmiyor bize bizim fatura kesmemiz gerekiyor reklam çıkardığımız için o konuda sorun yok %18 i napar 840₺ nin
151₺ falan yapar
660₺ nin %18 i ne yapar
118₺ falan o da yapar
toplasan 270₺ %18 vergiye gidiyor kafadan
1500₺ cironun da %18 i 270₺ yapıyor zaten ozaman benim gider olarak göstermemin bi artısı kalmıyor mu? yoksa gelir vergisi olaya girdiği için %15 660₺ nin mi %15 ini ödeyeceğim
anlıyacağınız şu reklama fatura kesip gider göstermem faydalı mı olur yoksa bi fark etmez mi
1500₺ den gelir vergisi düşmek var bir de 660 ₺ net kazanç tan vergi vermek var
gider göstermek dediğim gibi bize fayda sağlar mı bana
umarım anlatabildim kendimi.
cevap veren herkese teşekkürler