Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık her hafta 210₺ reklam çıkıyorum google adwords e

ayda 840₺ reklam desek
1500₺ ciro desek

şimdi bu reklamı ben gider olarak gösterirsem kalan 660 ₺ nin vergisini ödeyeceğim çünki kazanç bu olarak görünüyor

google fatura kesmiyor bize bizim fatura kesmemiz gerekiyor reklam çıkardığımız için o konuda sorun yok %18 i napar 840₺ nin

151₺ falan yapar

660₺ nin %18 i ne yapar

118₺ falan o da yapar

toplasan 270₺ %18 vergiye gidiyor kafadan

1500₺ cironun da %18 i 270₺ yapıyor zaten ozaman benim gider olarak göstermemin bi artısı kalmıyor mu? yoksa gelir vergisi olaya girdiği için %15 660₺ nin mi %15 ini ödeyeceğim

anlıyacağınız şu reklama fatura kesip gider göstermem faydalı mı olur yoksa bi fark etmez mi
1500₺ den gelir vergisi düşmek var bir de 660 ₺ net kazanç tan vergi vermek var
gider göstermek dediğim gibi bize fayda sağlar mı bana

umarım anlatabildim kendimi.
cevap veren herkese teşekkürler